הכביסה אצל השכן נקיה יותר?!

    אתר קול חי No Comments on הכביסה אצל השכן נקיה יותר?!
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עבודות הבית השוטפות מאיימות להכריע אותנו?! שטיפת כלים, רצפה, כביסות, גיהוצים, וכן על  זה הדרך וחוזר חלילה… נראה שאין דרך להימלט.

    ועכשיו, כשהחורף נהפך לדייר של קבע, אנו מוצאות את עצמנו מחשבנות ומתכננות את יומנו בהתאם למכונה הכביסה- מתי אפשר להכניס את הבאה בתור תוך כדי שאנחנו מהרהרות בתסכול איך זה שהבגדים אצל השכנה נראים יותר נקיים וזוהרים…

    אז יצאנו לשטח לברר איך אנחנו בוחרות לעצמו ידידת אמת שתהיה לצדנו ושתיתן מענה שיהלום את הצורך.

    ויש לנו בשורה בדמות מכונת הכביסה החדשנית 'אריסטון'. המכונה בעלת טכנולוגיית הנוחות ותוכנית שלוש המשאלות, דגם: AQ113D697 בנפח של 11 ק"ג מאפשרת לנו לחסוך בהפעלת מכונות אינסופיות, כאשר ערימות הכביסה נגמרות במכונה או שתיים . המכונה מתאימה במיוחד למשפחה החרדית. גודל המכונה אינו חורג מבחוץ מגודל המכונות המוכרות וגם מעוצבות במיוחד . פתח המכונה גדול ביותר – 34 ס"מ על מנת להקל בהכנסה והוצאת הכביסה . גוף החימום בנוי מטיטניום – המבטיח חימום מהיר וחיסכון בצריכת החשמל בשילוב מנוע אינוורטר שקט המבטיח את היעלות המקסימאלית .

    במכונה תכנית כביסה לבגדי צמר וקשמיר (הניתן על ידי WOLMARK PLATINUM CARE- האישור הגבוה ביותר של הארגון הבינלאומי לצמר) תכנית נוגדת אלרגיה (המסירה אלרגנים) , תכנית קיטור – ניקוי יסודי וטבעי הודות לפעילות הקישור אשר הורגת 99.99% מהחיידקים , תכנית עדינה לטיפול במשי, מלמלה, בדים רקומים מבלי לפגוע כלל ברכות הבדים. מה שחוסך שליחת בגדים לניקוי יבש וחסכון כספי בלתי מבוטל.

    המכונה מיובאת ע"י קבוצת ח.י. אשר הינה אחת הקבוצות המובילות בארץ ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת.

    מחיר לצרכן: החל מ- 4990 ₪



    0 תגובות